2013. május 25., szombat

Hegyi len



Talán ezzel a növénnyel kezdődött minden. Egyik nap jöttem haza, piros volt a sorompónál a lámpa és amig vártam, hogy váltson kinéztem jobbra az ablakon. Akkor pillanatottam meg a domboldalon egy egybefüggő kék mezőt. Nem akartam azt az arcátlanságot elkövetni, hogy kiteszem a vészvillogót elsétálok és megnézem és lefényképezem, így amikor váltott a lámpa, hazamentem. Másnap visszamentem, de sajna a természet nem támogatta a törekvéseimet és éppen elértem a témát amikor el kezdett szakadni az eső. Persze elég távol parkoltam és az autóban maradt az esőkabátom. Pár nap múlva újra visszamentem, de akkor nem vittem pót aksit és pár kattintás után lemerült a gép. Gondoltam, biztos nem kell nekem itt képet készítenem, ha ennyi intő jel van. Végül készült kép magáról a növényről egy teljesen használható, nálunk a domboldalon. Igen nehéz fényképezni, mert nagyon hosszú a szára és a legkisebb szélben is erősen lengedezik.



Ezeket 2013.05.07-én fotóztam Gyömrő határában.


2 megjegyzés:

  1. Elképesztő szép :)
    Volt a kertben egy "bokor" de pár évvel ezelőtt Édesapa kivágta.... próbálok újat beszerezni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szedek Neked magot, itt van sok a domboldalon. Vagy, ha meglátogatlak viszek egy kiásott tövet:) Holnap hozok is, hogy kéznél legyen.

      Törlés