2015. április 24., péntek

A titkos medvehagymásunk és a hozzá vezető út

Egész nap a Tápió-vidéken autókáztam, de hiába van légkondi az autóban megsültem, amíg egy településről a másikra mentem. Elég feszkós is voltam, hogy megtalálom-e amit kell. Mondjuk Tápiószőlőst elveszítettem, de a többi település Farmos, Tápióbicske, Tápióság meglett. Reggel nem akartam húzni az időt, hogy Farmoson a tájvédelmi tererületen megállok és megnézem az agárkosborokat, meg nagyon nem is akartam összekoszolni magam, visszafele meg az elvesztett Tápiószőlős miatt elmaradt. Remélem, mire legközelebb mennem kell még nyílnak. Elég fárasztó napom volt, szükségem volt egy kis feltöltődésre. Szóval ezek után úgy kellett egy kis kirándulás a környéken mint egy falat kenyér :)
Kerekrepkény (Glechoma hederacea )
Kamilla a fejébe vette, hogy legyen saját medvehagymásunk. :) Érveltem ellen:nem szerencsés megbolygatni a talajt,  ha kivágják a fákat, ami valós veszély, ugrik a medvegymásunk stb. Végül mégis elültettük. Ma meglocsoltuk vele és Matyóval.
Egyébként virágzik is :)
Vadkörtefa, vajon az idén lesz rajta termés? Tavaly nem találtam egy szemet sem.
Matyó
Egy magányos harcos a lenyugvó nap sugaraiban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése