2015. július 4., szombat

Elhoztam neked a reggel fényeit :)

Nem vagyok egy pacsirta, de ma olyan szerencsésen alakult, hogy nagyon korán keltem és elég gyosan üzemkész állapotba kerültem, így már 1/2 6-kor útrakeltem :). Az első fotótémánál derült ki, hogy otthon maradt a memoriakártya, de szerencsére a sok korábbi hasonló eset miatt volt a táskában egy pót, és még eszembe is jutott, így nem kellett visszafordulnom és nem maradtam le a felkelő nap fényeiről. A cél többes volt, a felkelő nap fényei, találkozás nyúl úrral, ez nem vált valóra és szurokfű gyűjtés. Holnap megpróbálok kicsit korábban indulni, amikor még kevesebb fény van.


Gyurgyalagok. Messze is voltak és magasan is. Kíváncsian várom az új gépemmel mit sikerül majd kihozni egy ilyen találkozásból. Már csak kettőt kell addig aludni :)
A napraforgó ugyanaz mint a pipacs, bár a színe miatt az eőbbi kedvesebb nekem:)

Hetekkel korábban itt talákoztam a vaddisznóval emiatt kicsit alábbhagyott a lelkesedésem, hogy alaposabban átvizsgáljam ezt a domboldalt botanikai szempontból.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése